søndag 13. januar 2013

Min topp 10 for 2012

Jeg har laget en topp 10-liste over prosjekter jeg er mest fornøyd med laget i løpet av 2012. Det er en blanding av kort og andre papirprosjekter.

1. Bryllupskort





2. Bryllupskort




3. Konfirmasjonskort






4. Konvoluttkort konfirmasjon





5. Kort.




6. Clean & Simple vennskapskort






7. Rosetre - Dette er laget av 250-300 roser jeg har skjært ut, snurret, limt og til slutt limt på en isoporkule. Brukte en kvist fra hagen som stamme, støpte gips i en potte. Til slutt var jeg i skogen og fant mose som dekker gipsen. Mye jobb, men fornøyd med resultatet!



8. Mixed Media Art Stempunk Dragonflies
Laget på lerret. Her har jeg brukt mange "remedier", støpt øyenstikkere i former, gamle klokkedeler, lenker og div. maling




Detaljbilder







9. "Steampunk Love" laget på kurs med Finnabair på Grorudtreffet.




Detaljbilder




















10. "Imagine Canvas" laget på kurs med Finnabair på Grorudtreffet.





Detaljbilder















3 kommentarer:

  1. Herlige ting du har lagd. Jeg falt spesielt for steampunk love. Nydelig bilde av en herlig dame, og fine farger. Fantastisk ble det:)

    SvarSlett
  2. Woww, her var det masse flott altså :)
    Steampunk LOene var bare superflotte :) Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflinke søstra mi ;) Alt du lager er flott:) Er veldig glad for at jeg lærer mye av deg ;)

    SvarSlett